de 7e Nationale Indischedag in Reeuwijk

De laatste zondag van de maand augustus is uitgeroepen tot de Nationale Indischedag. Naast Valentijnsdag, Secretaressedag, Moederdag, Vaderdag , Dierendag, Prinsjesdag, Bevrijdingsdag, Koningsdag, dus nu ook een Indischedag.
De Stichting Adinda als bedenker van de Nationale Indischedag vindt het noodzakelijk dat de Indische gemeenschap een eigen plaats verdient in de smeltkroes van volkeren. Wij doen dat uit respect en eerbied voor een volk dat ontstaan is door het één worden van twee (of meerdere) volkeren. Dat wij dat ook nog doen uit liefde en bewondering is omdat wij zelf ook tot dat nieuwe volk behoren…de Indische gemeenschap.
Op deze Nationale Indischedag kunnen we genieten van de bruisende muziek van 2 complete bandjes met evergreens, country, en poco poco in hun repertoire: de BRAPA band (met o.a. Piet Danse, Andre Wijnkamp & Audy Simon) en The EASTENDERS o.l.v. Rob Kuijt.
Natuurlijk hebben we ook onze fantastische waarzegster Sandra, onze Indische kunstschilders: Stefanie Wilson, Trees Arnold, Piet van Kerkvoorden, Chris Antonie met demonstraties en exposities, de Hawaii danseressen van MAEVA en waarschijnlijk meerdere verrassingen.
Eten is bij ons ook niet weg te denken daarom hebben we gedacht aan de echte lekkere nasi-rames van Tante Dee, de gado-gado van Malang, de Tahu Telor van Oost Java en meer lekkers natuurlijk.

Toegangskaarten kun je bestellen vóór 23 augustus 2017 door overmaking van
€ 12,-- per persoon op postgiro NL30INGB0004371658 t.n.v. Stichting Adinda / Stadhoudersring 45, 2713 GA Zoetermeer, onder vermelding van je emailadres of telefoonnummer.
De toegangskaarten kun je op die middag afhalen aan de zaal vanaf 13.00 uur
Voor meer informatie:
Nora en Frank Ong:  079.3166308     website: www.stichtingadinda.nl
Inge en Ed Brodie  :  079.3211144     email:    info@stichtingadinda.nl

Locatie:        De Brug, Dunantln.1 2811 CA Reeuwijk (0182-392882)
Organisatie: Stichting Adinda , Osbornezijde 15, 2725 NH Zoetermeer
Informatie:   Zaal open 13.00 uur – Aanvang: 14.00 uur – Einde: 19.30 uur

Routebeschrijving
Vanaf Rotterdam/Den Haagneem de A12 richting Utrecht. Neem afslag 12 naar Reeuwijk. Na 390 meter: Sla rechtsaf naar de Raadhuisweg. Na 490 meter: Neem de tweede afslag op de rotonde richting Raadhuisweg. Na 980 meter, Sla linksaf richting Dunantlaan. Na 180 meter ziet u links zaal De Brug.
Vanaf Utrechtneem de A12 richting Den Haag.  Neem afslag 12 naar de Goudseweg Reeuwijk.Na 300 meter: Neem de tweede afslag op de rotonde naar de Goudsestraatweg. Na 270 meter: Neem de tweede afslag op de rotonde richting Goudsestraatweg. Na 410 meter: Sla rechtsaf naar de Raadhuisweg. Na 300 meter: Neem de tweede afslag op de rotonde richting Raadhuisweg. Na 980 meter, Sla linksaf richting Dunantlaan. Na 180 meter ziet u links zaal De Brug.
Met openbaar vervoervanuit Gouda of Bodegraven neemt u lijn 178, de bushalte “Koebrug” is gelegen tegenover Zalencentrum De Brug.