Ed Brodie's DVD, boekje en wenskaarten

Ed Brodie heeft de afgelopen tijd absoluut niet stilgezeten. Hij is bezig geweest met zijn nieuwe DVD, het ontwerpen van wenskaarten en het afronden van de herziende uitgave van het boekje “Via Den Pasar naar Den Haag”.
De DVD is thans uitgebracht met de titel " COUNTRY VEGAS "Naast de vele eerdere CD’s en DVD’s van ED, is deze DVD een welkome aanvulling op uw collectie.

Mooi muziek en schitterende beelden van o.a. Las Vegas completeren het geheel.
Op een link op deze website kunt u de DVD bekijken en beluisteren.
Behalve muziek en schilderen is schrijven ook een hobby van onze veelzijdige Ed.
Dit zeldzame boekje “Via Den Pasar naar Den Haag” is een verzameling van belevenissen van familie, vrienden en kennissen op hun eerste dagen in Holland.  Met weemoed terugdenken aan de dag dat u in Holland arriveerde?. Hoe was het ook alweer? Keken we onze ogen uit en verbaasden we ons over tal van dingen? Alles was toch anders dan in Indië?
Al die verhalen zijn aangevuld met zeer unieke tekeningen die als “Indische wenskaarten” verkrijgbaar zijn. Indische wenskaarten van een ontegenzeggelijke historische waarde. Een aantal van de wenskaarten is op deze site te zien .
De DVD “COUNTRY VEGAS” kost €7,50 + €2,00 verzendkosten.

Het boekje “Via Den Pasar naar Den Haag” kost €5.00 + €2,00 verzendkosten.

Vijf (5) verschillende Indische wenskaarten kosten €3,50 + €1,00 verzendkosten.
Indien u tegelijkertijd twee (2) of drie (3) producten aanschaft dan zijn de verzendkosten totaal €3,00.

Bestellen door overmaking op postgiro NL30INGB0004371658 t.n.v. Stichting Adinda / Stadhoudersring 45, 2713 GA Zoetermeer, onder vermelding van: Naam, adres, postcode en woonplaats.
Anders kunt u ook uw adres-gegevens mailen naar info@stichtingadinda.nl of bellen voor meer informatie naar Nora & Frank Ong 079-3166308 of Inge & Ed Brodie 079-3211144.