Nationale Indischedag op 28 augustus 2016

Persoonlijke beoordeling: Geen
De laatste zondag van de maand augustus is immers voor de komende jaren uitgeroepen tot de Nationale Indischedag. Naast Valentijnsdag, Secretaressedag, Moederdag, Vaderdag , Dierendag, Prinsjesdag, Bevrijdingsdag, Koningsdag, dus nu ook een Indischedag
De Stichting Adinda als bedenker van de Nationale Indischedag vindt het noodzakelijk dat de Indische gemeenschap een eigen plaats verdient in de smeltkroes van volkeren. Wij doen dat uit respect en eerbied voor een volk dat ontstaan is door het één worden van twee (of meer?) volkeren. Dat wij dat ook nog doen uit liefde en bewondering is omdat wij zelf ook tot dat nieuwe volk behoren…de Indische gemeenschap.
Op 28 augustus zullen de volgende entertainers voor u klaarstaan:
de dansgroep Orchidee van Monique van Poppelen-Kneefel, demonstratie en expositie van Indische kunstschilders (Stefanie Wilson, Piet van Kerkvoorden, Chris Antonie, Trees Arnolds), onze geweldige karikatuurtekenaar Gerard, onze fantastische waarzegster Sandra en niet te vergeten de “Workshop Koken” van Henk van Eekhout. Een show vol Goochel verassingen staat ook op de agenda.

Jive-, country, evergreens & Poco2 muziek zal verzorgd worden door Ester Latama, de band Ciska & Friends en de band XANUR o.l.v. Rob Lubis.
Eten is bij ons ook niet weg te denken daarom hebben we gedacht aan de echte lekkere nasi-rames van Tante Dee, de gado-gado van Malang, de Tahu Telor van Oost Java en meer lekkers natuurlijk.
Je toegangskaarten kun je bestellen vóór 24 augustus 2016 door overmaking van € 12,--
per persoon op postgiro NL30INGB0004371658 t.n.v. Stichting Adinda / Stadhoudersring 45, 2713 GA Zoetermeer, onder vermelding van je emailadres of telefoonnummer.
De toegangskaarten kun je op die middag afhalen aan de zaal vanaf 13.00 uur
Voor meer informatie:
Nora en Frank Ong:  079.3166308     website: www.stichtingadinda.nl
Inge en Ed Brodie  :  079.3211144     email:    info@stichtingadinda.nl
Locatie:        De Brug, Dunantln.1 2811 CA Reeuwijk (0182-392882)
Organisatie: Stichting Adinda , Osbornezijde 15, 2725 NH Zoetermeer
Informatie:   Zaal open 13.00 uur – Aanvang: 14.00 uur – Einde: 19.30 uur

Tot ziens op de Nationale Indischedag 2016
Frank, Nora, Inge en Ed
Stichting Adinda – Zoetermeer

Routebeschrijving
Vanaf
Rotterdam/Den Haagneemt u de A12 richting Utrecht. U neemt afslag Bodegraven /Reeuwijk, bij de T-kruising rechtsaf en vervolgens rechtdoor tot aan de rotonde*.
Vanaf Utrechtneemt u de A12 richting Den Haag. U neemt afslag Reeuwijk en gaat bij de rotonde driekwart rond. U gaat nu over de A12 en bij de T-kruising rechtsaf, vervolgens rechtdoor tot aan de rotonde*.
*Bij de rotondegaat u rechtdoor richting Reeuwijk-Brug. Bij de 2e stoplichten linksaf de brug over en vervolgens de eerste weg linksaf tot aan het kruispunt. Op het kruispunt wederom linksaf en na 50 meter rechtsaf het parkeerterrein van Zalencentrum De Brug op.
Met openbaar vervoervanuit Gouda of Bodegraven neemt u lijn 178, de bushalte “Koebrug” is gelegen tegenover Zalencentrum De Brug.